Tule mukaan Vivan monipuolisille ryhmäliikuntatunneille!

Kalenteri viikolle 49 / 2018

Vaihda viikkoa:  NYT 50 / 18   51 / 18   52 / 18  

Maanantai
10.12.
Tiistai
11.12.
Keskiviikko
12.12.
Torstai
13.12.
Perjantai
14.12.
Lauantai
15.12.
Sunnuntai
16.12.
09.30 - 10.15
KiertoharjoitteluOhjaaja: Maisa
10.30 - 11.25
KiertoharjoitteluOhjaaja: Samuli
17.30 - 18.25
VatsaPakaraOhjaaja: Marjo
18.30 - 19.25
SpinPowerOhjaaja: Marjo
18.30 - 19.25
Dance!Ohjaaja: Leo
19.30 - 20.30
BODYPUMPOhjaaja: Johanna
09.30 - 10.25
VatsaPakaraOhjaaja: Marjo
10.30 - 11.15
SelänHyvinvointiOhjaaja: Marjo
17.00 - 17.45
SH’BAMOhjaaja: Mia
17.50 - 18.20
BARREOhjaaja: Mia
18.00 - 18.45
Sisäpyöräily kevyt (virtuaali)Ohjaaja: *
18.25 - 19.25
BODYCOMBATOhjaaja: Viivi
19.20 - 20.20
BODYBALANCEOhjaaja: Viivi
09.30 - 10.00
Vahva keskivartaloOhjaaja: Hanna
10.05 - 11.00
Lempeä joogaOhjaaja: Hanna
17.00 - 18.00
BODYPUMPOhjaaja: Kaisa
18.00 - 19.00
JoogaOhjaaja: Saara
19.00 - 19.50
RPMOhjaaja: Johanna
19.00 - 19.30
BODYATTACK30Ohjaaja: Juulia
19.30 - 20.00
BODYSTEP30Ohjaaja: Juulia
10.00 - 10.55
MuokkausOhjaaja: Virpi
11.00 - 12.00
BODYBALANCEOhjaaja: Anna
09.30 - 10.25
MuokkausOhjaaja: Reija
10.30 - 11.15
FasciaMethodOhjaaja: Reija
17.30 - 18.15
BODYPUMP45Ohjaaja: Vaihtuva ohjaaja
18.25 - 19.25
BODYBALANCEOhjaaja: Vaihtuva ohjaaja
09.30 - 10.30
SelänHyvinvointiOhjaaja: Virpi
10.30 - 11.15
KahvakuulaOhjaaja: Leo
11.20 - 12.20
BODYJAMOhjaaja: Leo
10.15 - 11.00
BODYSTEP45Ohjaaja: Anna
11.05 - 11.50
Booty+UpperBody45Ohjaaja: Anna
17.10 - 17.55
Sisäpyöräily kevytOhjaaja: Marjo
18.00 - 18.55
MuokkausOhjaaja: Marjo
19.00 - 20.00
FasciaMethodOhjaaja: Reija
 Liikkuvat  Keho & mieli  Lihaskunto  Lasten  Spinnig  Yhdistelmä  Muut

LiikkuvaVahvistaa mm. sydäntä ja koordinaatiokykyä
Keho ja mieliLihashuoltoa, rentoutumista
LihaskuntoKehittää lihaskestävyyttä
Lasten tunnitHelppoa, iloista ja hauskaa!
SpinnigVahvistaa mm. sydäntä ja jalkojen lihaksia
YhdistelmätunnitYhdistelmä kahdesta eri tunnista
MuutMuut tunnit


Suuri 250 neliön ilmastoitu jumppasali takaa sinulle nautinnollisen jumppahetken.

Laajasta tuntivalikoimasta löydät varmasti sinulle sopivan jumpan, sillä valikoimassa on eritasoisia tunteja niin aloittelijoille kuin edistyneillekin. Voit tulla joko rauhoittumaan lempeälle venyttelytunnille, nauttimaan rytmeistä monipuolisten tanssituntien parissa tai vaikka hakemaan adrenaliinipotkua LesMills BodyStep tunnista!

Kokeile eri tunteja ja löydä omat suosikkisi!

Huom! Varaathan tunnille päällesi mukavat ja joustavat vaatteet, sisäliikuntakengät sekä juomapullon. Treenipyyhkeen saat meiltä tunnille lainaksi.

 

Katso ryhmäliikuntakalenteri täältä

Tuntikuvaukset

Liikkuvat tunnitLM_Bodycombat

BODYCOMBAT® Laji josta saat valtavasti energiaa ja voimaa! Tunti perustuu itsepuolustuslajeihin kuten kickboxing ja karate. BodyCombat ei jätä ketään kylmäksi! Tunnin kesto 60 min.

LM_bodystep

BODYSTEP® Tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin. Iloinen ja mukaansa tempaava tunti! Tunnin kesto 45min / 60 min.

TONE® (ent.BODYVIVE®) Helppo ja tehokas tunti, joka yhdistääsykettä nostattavat askelsarjat, toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun ja keskivartalotreenin. Tällä monipuolisella tunnilla liikutaan oman kuntotason mukaan, joten tunti sopii sekä aloittelijalle että haastetta hakevalle. Tunnin kesto 45min.

 

LihaskuntotunnitLM_bodypump

BODYPUMP® Lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Säännöllinen bodypump harjoittelu vahvistaa lihaksia, luustoa ja bodypump tunnin aikana voit kuluttaa jopa 600kcal! Tunnin kesto 60 min.

 

K-60 Tunnilla keskitytään tasapainoa ja koordinaatiota ylläpitäviin harjoituksiin sekä keskivartaloa ja ryhtiä tukeviin lihasryhmiin, venyttelyä unohtamatta. Tunnin kesto 55 min.

VatsaPakara Tunti aloitetaan helpolla askelluksella noin 10min. Lihaskunto-osuudessa keskitytään erityisesti vatsan ja pakaran seudun lihaksiin. Tunnin kesto 55min.

Muokkaus Perusjumppaa, joka sisältää helppoa askeltamista alkulämmittelyn aikana sekä vahvan lihaskunto-osuuden koko vartalon lihaksille. Tunnin kesto 55 min.

Kahvakuula Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta ei sisällä askellusta tai koreografiaa

Booty+Upperbody Tällä tunnilla keskitetään treeni pakaralle, mutta myös reisille. Toinen puolisko tunnista treenataan ylävartaloa monipuolisesti. Tunnilla käytämme vastuskuminauhaa, levy- ja käsipainoja. Tunnin kesto 55 min.

CXWORX
® Tämä puolituntinen treeni haastaa kokovartalosi keskittyen erityisesti keskivartalon lihaksistoon. Tällä tunnilla saat ryhtiä ja tiukan coren.

Kiertoharjoittelu Tämä tunti on kevyt tai haastava, sen päätät sinä. Tunnilla kehitämme lihaskestävyyttä ja hapenottokykyä kiertelemällä eri harjoittelupisteitä kuntosalin puolella. Tunnin kesto 55 min.

LES MILLS BARRE Klassinen balettiharjoitus moderinisoitu ryhmäliikuntaan sopivaksi. Tunti vahvistaa erityisesti keskivartaloa ja pakaroita. Tunnilla käytetää kevyitä levypainoja. Tunnille voit tulla sukilla, tunti sopii kaikille. Kesto 30min.

Keho&Mieli tunnit

LM_body_balance_logo

BodyBalance® Joogaan ja pilatekseen pohjautuva tunti. Säännöllinen harjoittelu vahvistaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta, mikä näkyy muun muassa ryhdin ja tasapainon paranemisena. Kesto 45min / 60 min.

Venyttely Venyttelyhetki, jossa painotus suurimpien lihasryhmien venyvyyden parantamiseen. Lämmittelethän kevyesti ennen tuntia. Tunnin kesto 30 min.

SelänHyvinvointi Hyvä harjoitusvaihtoehto niille, joilla on ongelmia selän hallinnassa ja hyvän ryhdin löytämisessä. Tämä jumppa on tehokas keino päästä eroon niska- ja selkävaivoista. Tunnin kesto 45min.

FasciaMethod Toiminnallinen liikkuvuusharjoittelu, jolla pyritään parantamaan sidekudoksen eli fascian liikkuvuutta. Tunnin lopussa rentoutus. Tunnin kesto 55 min.

Lempeä Jooga Lempeää joogaa niin vasta-alkajille kuin jo kokeneemmille. Tunnin jälkeen tunnet olosi vetreäksi ja levolliseksi. tunnin kesto 55 min.

Jooga Dynaaminen flowjooga, jossa keskitytään koko varatlon hallintaan. Yhdistetään fyysinen työ, hengitys ja mieli virtaavaksi kokonaisuudeksi. Tunti koostuu kolmesta osasta (lämmittely, tasapaino/voima sekä loppuliikkeet). Tunti loppuu lyhyeen loppurentoutukseen. Tunnin kesto 60 min.

Tanssilliset tunnit


Dance Tanssin riemua eri teemoilla, mm.latinoa ja hiphopia. Tunnin kesto 55min.

BODYJAM® Sykettä nostattava sekoitus viimeisempiä tanssimuuveja ja kuumimpia soundeja! Koreografinen tunti, jossa tanssityylit vaihtelevat salsasta hip hopiin. Tainnu itsesi tainnuksiin! Tunnin kesto 60min.

SH`BAM® Energinen ja hauska tanssitunti, jossa tanssitaan viimeisten listahittien tahdissa. Tällä tunnilla voit antaa sisäisen tähtesi loistaa. Tunti ei sisällä vaikeita koreografioita. Tunnin kesto 45min.

 

Sisäpyöräilytunnit

Sisäpyöräilytunnilla poljetaan vaihtelevan musiikin siivittämänä tasamaastossa, välillä mäkeä nousten ja laskien. Varaa mukaan sisäliikuntaan soveltuvat kengät.

Sisäpyöräily Kevyt Helppo, peruskestävyyttä kehittävä tunti. Sopii hyvin vasta-alkajille tai kokeneemmille polkijoille palauttavana harjoituksena. Lopussa lyhyet venyttelyt. Tunnin kesto 55min, josta ensimmäiset 10min on laiteopastusta

RPM® on intervallityyppinen pyöräily-ohjelma, joka harjoittaa tehokkaasti hapenottokykyä, vauhtikestävyyttä sekä polkemistekniikkaa. Polkurytmi ja vastus vaihtelevat huolella valitun musiikin mukaan. Haastavaa ja hauskaa. Tunnin kesto 45min.

SpinPower Tällä tunnilla yhdistetään sisäpyöräily ja lihaskunto. Tunti koostuu vuorottain tehdyistä harjoitteista, polkien ja käsipainoja käyttäen. Tällä tunnilla on hikitakuu! Tunnin kesto 55 min.

Haastavat tunnit

BODYATTACK® Tehokas aerobinen tunti, joka on lyhennetty puolen tunnin tehotreeniksi. Säännöllinen harjoittelu kehittää kestävyyttä ja yksi tunti vastaa noin 10km vauhtikestävyystason juoksulenkkiä. Tunnin kesto45 min.

RPM® on intervallityyppinen pyöräily-ohjelma, joka harjoittaa tehokkaasti hapenottokykyä, vauhtikestävyyttä sekä polkemistekniikkaa. Polkurytmi ja vastus vaihtelevat huolella valitun musiikin mukaan. Haastavaa ja hauskaa. Tunnin kesto 45min.