Tule mukaan Vivan monipuolisille ryhmäliikuntatunneille!

Kalenteri viikolle 42 / 2017

Vaihda viikkoa:  NYT 42 / 17   43 / 17   44 / 17   45 / 17   46 / 17   47 / 17   48 / 17   49 / 17   50 / 17  

Maanantai
16.10.
Tiistai
17.10.
Keskiviikko
18.10.
Torstai
19.10.
Perjantai
20.10.
Lauantai
21.10.
Sunnuntai
22.10.
09.30 - 10.25
VatsaPakara
10.30 - 11.15
SelänHyvinvointi45’
17.00 - 18.00
BODYPUMP
18.05 - 18.50
BODYVIVE
19.00 - 19.45
Sisäpyöräiy Kevyt
19.10 - 19.40
CXWORX
19.40 - 20.10
Venyttely30’
09.30 - 10.30
BODYPUMP
11.00 - 11.55
Kiertoharjoittelu
17.00 - 17.55
VatsaPakara
18.00 - 18.45
BODYATTACK45’
18.00 - 18.55
SpinPower
19.00 - 20.00
BODYBALANCE
06.45 - 07.40
VatsaPakara
09.30 - 10.30
BODYBALANCE
17.00 - 17.45
Kahvakuula45’
17.50 - 18.50
Jooga
17.55 - 18.40
Sisäpyöräiy Kevyt
19.00 - 20.00
Muokkaus
09.30 - 10.15
BODYVIVE
10.30 - 11.25
K-60
17.00 - 17.45
Dance!
17.50 - 18.50
BODYSTEP
19.00 - 19.55
Muokkaus
19.00 - 19.50
RPM
09.30 - 10.25
Muokkaus
10.30 - 11.15
Fasciamethod
17.30 - 18.30
BODYPUMP
18.35 - 19.35
BODYBALANCE
09.30 - 10.25
SelänHyvinvointi
10.35 - 11.30
Kahvakuula
11.35 - 12.35
ZUMBA
10.00 - 11.00
BODYSTEP
11.05 - 11.35
Booty30’
17.30 - 18.25
Muokkaus
18.30 - 19.30
BODYCOMBAT
18.40 - 19.25
Sisäpyöräiy Kevyt
19.35 - 20.30
Fasciamethod
Tulosta Viikkokalenteri


Valitse näytettävät tunnit:

Liikkuvat Keho & mieli Lihaskunto Lasten Spinnig Yhdistelmä Muut

LiikkuvaVahvistaa mm. sydäntä ja koordinaatiokykyä
Keho ja mieliLihashuoltoa, rentoutumista
LihaskuntoKehittää lihaskestävyyttä
Lasten tunnitHelppoa, iloista ja hauskaa!
SpinnigVahvistaa mm. sydäntä ja jalkojen lihaksia
YhdistelmätunnitYhdistelmä kahdesta eri tunnista
MuutMuut tunnit


Suuri 250 neliön ilmastoitu jumppasali takaa sinulle nautinnollisen jumppahetken.

Laajasta tuntivalikoimasta löydät varmasti sinulle sopivan jumpan, sillä valikoimassa on eritasoisia tunteja niin aloittelijoille kuin edistyneillekin. Voit tulla joko rauhoittumaan lempeälle venyttelytunnille, nauttimaan rytmeistä monipuolisten tanssituntien parissa tai vaikka hakemaan adrenaliinipotkua LesMills BodyStep tunnista!

Kokeile eri tunteja ja löydä omat suosikkisi!

Huom! Varaathan tunnille päällesi mukavat ja joustavat vaatteet, sisäliikuntakengät sekä juomapullon. Treenipyyhkeen saat meiltä tunnille lainaksi.

 

Katso ryhmäliikuntakalenteri täältä

Tuntikuvaukset

Liikkuvat tunnitLM_Bodycombat

BODYCOMBAT® Laji josta saat valtavasti energiaa ja voimaa! Tunti perustuu itsepuolustuslajeihin kuten kickboxing ja karate. BodyCombat ei jätä ketään kylmäksi! Tunnin kesto 60 min.

LM_bodystep

BODYSTEP® Tunti, joka parantaa kuntoa, ponnistusvoimaa ja lihaskestävyyttä. Step-lauta, jonka korkeutta voi säätää, takaa kunnon hikitreenin. Iloinen ja mukaansa tempaava tunti! Tunnin kesto 45min / 60 min.

BODYVIVE® Helppo ja tehokas tunti, joka yhdistääsykettä nostattavat askelsarjat, toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun ja keskivartalotreenin. Tällä monipuolisella tunnilla liikutaan oman kuntotason mukaan, joten tunti sopii sekä aloittelijalle että haastetta hakevalle. Tunnin kesto 45min.

 

LihaskuntotunnitLM_bodypump

BODYPUMP® Lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Säännöllinen bodypump harjoittelu vahvistaa lihaksia, luustoa ja bodypump tunnin aikana voit kuluttaa jopa 600kcal! Tunnin kesto 60 min.

 

K-60 Tunnilla keskitytään tasapainoa ja koordinaatiota ylläpitäviin harjoituksiin sekä keskivartaloa ja ryhtiä tukeviin lihasryhmiin, venyttelyä unohtamatta. Tunnin kesto 55 min.

VatsaPakara Tunti aloitetaan helpolla askelluksella noin 10min. Lihaskunto-osuudessa keskitytään erityisesti vatsan ja pakaran seudun lihaksiin. Tunnin kesto 55min.

 

Muokkaus Perusjumppaa, joka sisältää helppoa askeltamista alkulämmittelyn aikana sekä vahvan lihaskunto-osuuden koko vartalon lihaksille. Tunnin kesto 55 min.

Kahvakuula Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta ei sisällä askellusta tai koreografiaa

Booty30´ Pakaraseudulle suunnattu tehotreeni. Tunnilla käytetään mm. Casall kuminauhojka ja levypainoja. Tunti sopii kaikille. Kesto 30 min.>

UpperBody
Tällä tunnilla kehitämme ylävartalon lihaksistoa vaihdellen voima- ja kestävyysharjoitteita. Tunnin kesto 30 min.

Keho&Mieli tunnit

LM_body_balance_logo

BodyBalance® Joogaan ja pilatekseen pohjautuva tunti. Säännöllinen harjoittelu vahvistaa lihaksia ja lisää liikkuvuutta, mikä näkyy muun muassa ryhdin ja tasapainon paranemisena. Kesto 45min / 60 min.

Venyttely Venyttelyhetki, jossa painotus suurimpien lihasryhmien venyvyyden parantamiseen. Lämmittelethän kevyesti ennen tuntia. Tunnin kesto 30 min.

SelänHyvinvointi Hyvä harjoitusvaihtoehto niille, joilla on ongelmia selän hallinnassa ja hyvän ryhdin löytämisessä. Tämä jumppa on tehokas keino päästä eroon niska- ja selkävaivoista. Tunnin kesto 45min.

FasciaMethod Toiminnallinen liikkuvuusharjoittelu, jolla pyritään parantamaan sidekudoksen eli fascian liikkuvuutta. Tunnin lopussa rentoutus. Tunnin kesto 55 min.

Tanssilliset tunnit


Dance! Energinen ja hauska tanssitunti, jossa tanssitaan monien eri tanssilajien tahtiin. Ei vaikeita koreografioita Tunnin kesto 55min.

BODYJAM® Sykettä nostattava sekoitus viimeisempiä tanssimuuveja ja kuumimpia soundeja! Koreografinen tunti, jossa tanssityylit vaihtelevat salsasta hip hopiin. Tainnu itsesi tainnuksiin! Tunnin kesto 60min.

 

Sisäpyöräilytunnit

Sisäpyöräilytunnilla poljetaan vaihtelevan musiikin siivittämänä tasamaastossa, välillä mäkeä nousten ja laskien. Varaa mukaan sisäliikuntaan soveltuvat kengät.

Sisäpyöräily Kevyt Helppo, peruskestävyyttä kehittävä tunti. Sopii hyvin vasta-alkajille tai kokeneemmille polkijoille palauttavana harjoituksena. Lopussa lyhyet venyttelyt. Tunnin kesto 55min, josta ensimmäiset 10min on laiteopastusta

RPM® on intervallityyppinen pyöräily-ohjelma, joka harjoittaa tehokkaasti hapenottokykyä, vauhtikestävyyttä sekä polkemistekniikkaa. Polkurytmi ja vastus vaihtelevat huolella valitun musiikin mukaan. Haastavaa ja hauskaa. Tunnin kesto 45min.

SpinPower Tällä tunnilla yhdistetään sisäpyöräily ja lihaskunto. Tunti koostuu vuorottain tehdyistä harjoitteista, polkien ja käsipainoja käyttäen. Tällä tunnilla on hikitakuu! Tunnin kesto 55 min.

Haastavat tunnit

BODYATTACK® Tehokas aerobinen tunti, joka on lyhennetty puolen tunnin tehotreeniksi. Säännöllinen harjoittelu kehittää kestävyyttä ja yksi tunti vastaa noin 10km vauhtikestävyystason juoksulenkkiä. Tunnin kesto45 min.

RPM® on intervallityyppinen pyöräily-ohjelma, joka harjoittaa tehokkaasti hapenottokykyä, vauhtikestävyyttä sekä polkemistekniikkaa. Polkurytmi ja vastus vaihtelevat huolella valitun musiikin mukaan. Haastavaa ja hauskaa. Tunnin kesto 45min.

GRIT® Crossfit tyylinen, erittäine kova kehoa kuormittava intervallitunti, joka vahvistaa lihaksiasi ja kiinteyttää kehoasi. Tunti sisältää tehokkaita treenijaksoja, joissa välillä treenataan 110% lasissa ja välillä palaudutaan. Tunnin kesto 30 min.

Viva! Wellness Club Oy        Puh. 046 878 2800        info@vivaclub.fi        Moukarinkuja 2, 04300 Tuusula, Hyryl�
   © Viva! Wellness Club 2017 | Y-tunnus 2173266-5
Powered by NettiSite